Söndagen

i Söndags satte vi oss i bilen tidigt,..så pass tidigt att jag fick sminka mig Vinslöv..

Förmiddagen tillbringade vi hemma hos Mamma o Pappa sen gick vi hem till fam. Åberg/Gustavsson där det var 30-3års kalas :o)
När jag steg in möttes jag av en springade Gullunge..men nån kram var det inte tal om - nej det var bara presenterna som hägrade haha

Av oss fick Anton (Min gullunge), Blixten McQueen badkalsonger, en bok (Halvan kör helikopter), likadan mössa som Kalle och en blixten vattenflaska.
Vi fick goood middag och blixten tårta.



Kalle och Anton





Min kusin Hampus...







Kalle och Anton i sina nya mössor


Efter kalast gick vi hem till Mamma o Pappa igen där Lillebror,jennie,Mio och Mormor var.. Vi fikade på nybakat bröd och jordgubbspaj :o)
Sen kollade vi på Wipe out innan vi åkte hemåt... Tog lite längre än vanligt då det var svinhalt på vägen..fick kör i 60km halva biten.. Både jag o Kalle somnade iaf. och Kalle fortsatte och sova när jag gick in med honom o la honom i spjälsängen :o)


Postat av: Jennie

Fin blogg !! =)

2009-03-10 @ 12:12:46
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................