jaha då vart man 23..

forts på veckan...

På torsdag natten vaknade jag och hade ont i magen men trodde bara det berodde på att jag inte ätit så mycket efter träningen så när Daniel gick upp vid 5:30 följde jag med och åt en banan o fick min födelesdagspresent (1000kr på spa:et av mina pojkar). mådde lite illa så gick o la mig igen...
vid halv 7 vaknade Kalle, ammade honom o sen låg vi kvar i sängen o myste...ja mådde så där men trodde jag skulle klara det..men vid halv 9 fick jag ringa hem Daniel, då kallsvettades jag, var alldeles matt i kroppen, mådde illa o jag fick inte behålla någon mat...så resten av dagen tillbringade jag i sängen... fick i mig lite rån, frukt, coca cola och proviva..
Ingen höjdar födelsedags precis... men framåt kvällen fick jag i mig lite till... åt upp en av Kalles mellanmål - Mango o fullkorn och fick behålla det - skönt..

Natten gick bra förutom att Kalle vaknade kl 3 o ville ha gröt... men Daniel var snäll o tog det så jag kunde sova vidare - tack!!
O imorse när jag vaknade kände jag mig pigg o hungrig så förhoppningsvis var det bara en lindrig variant av maginfluensa...synd bara att den kom igår...
Nu blev det inget jobbat och har jag smittat Daniel blir det ingen kul helg för honom för han ska till Vrigstad på kurs..
och med vårt vinslövs besök vet jag inte hur det blir...vi skulle egentligen åkt ner nu idag men vi stannar hemma idag och kanske åker ner i morgon vi får se...


Kalle i gårkväll, vet inte hur han lyckas men ofta har han ena armen utanför pyjamasen..



Mys i sängen imorse, Kalle var helvild och kryp rundor i sängen och pratade o busade och pratade i telefon med sin mormor.


Skön ammningsstil :o)




Postat av: Ida ♥

Tilde säger tack ! :)

2009-03-14 @ 17:06:49
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................