igår...

Hittade en inlägg som inte blivit piblicerat från i fredags så här kommer det:

Igår var jag betydligt piggare än i torsdags...förutom trötthet kände jag inte av något..
Så när Kalle sovit första passet och ätit lite frukost åkte vi ner till Älmhult..
Köpte en mobil till Mormor, lunchade på hartmans Hörna (Kalle var jätteduktigt och sa knappt något..han hade fullt upp med att kolla på allt folk)
Sen körde Daniel och tvättade bilen och jag och Kalle gick till IKEA o köpte ett citrusträd till Lillebror, en kruka till Mamma och 2st glödlamor till vårt kök..
o sen avslutade vi med lite snabbshoppings på Willys, vi hade en korg stående över vagnen och envisades med att dra sig upp mot korgen så han kunde se vad vi stoppade i den :o)

Till kvällsmat blev det Tacos framför Så ska det låta och efter det kollade vi på det nya programet Grillad, innan det var dags för sängen..

Tyvärr vaknade Kalle både kl 00 - somnade om i min famn och kl 02:30 - gröt *suck* och tro inte vi fick något sovmorgon...nä kvart över 6 ville han upp..

Tur vi ska ner till mina föräldrar idag så jag får lite sovmorgon imorgon ;o)
Får se om vi åker hem söndag kväll eller stannar till måndag... beror på hur trött jag är och hur väglaget är på söndag kväll..

Nähä nu ska jag packa det sista, göra vid mig, ge både Kalle o mig själv frukost innan vi åker mot Skåne



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................