idag

Ja föräldrapenningen kom idag och försvann lika fort....tur jag sålt lite halsband...
Hallmöblerna blev tyvärr inte heller sålda..men men..

Kalle somnade redan 18:45 igår..så jag fick inte pussa honom godnatt (är hemma från afron 18:50) men skönt att han börjar får lite rutiner igen.... men tyvärr vaknade han med magknip inatt och var ledsen..men efter lite tutte o mamma mys somnade han om i sin säng och sov till 05:55 (Kul när man ska jobba inatt)
Nu sover han ute i vagnen och kommer nog göra en halvtimme till..hoppas jag iaf. så jag hinner äta lite frukost..
sen står det tvättning på schemat idag innan Morgan kommer hit..vi ska gå bort till Text o skylt här i Diö och beställa lite dekaler...

När sen Daniel kommer hem ska jag gå o lägga mig direkt...så jag får iaf. några timmars sömn innan natten..
2 torsdags nätter kvar sen börjar jag jobba heltid...

Helgen ser lite (okej mycket) roligare ut...
imorgon åker vi ner till Vinslöv, lämnar av Kalle hos Mamma o Pappa o sen åker vi ner till Eslöv o Marcus..
Lördag MSR möte på dagen och sen ska vi ut o äta o bowla med Madde o Kimmen på kvällen :o)
Söndag SOVMORGON och sen ev. rally i Hörby...beror på vädret..

Nähä  frukost var det...


Postat av: Ida ♥

kul att du får sälja lite :) Vad var det du hade för hemsida med din försäljning? Kram

2009-03-26 @ 19:51:37
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: tessan

hej gumman!

du har en award att hämta hos mig :)

kramar!

2009-03-29 @ 11:40:10
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................