Midnattssolsrallyt 2009

Här kommer lite bilder från vår Roadtrip mellan Jönköping-Karlskoga helgen den 16-20 Juli.
Vi jobbade med Midnattssolrallyt.

TORSDAG 16 JULI - JÖNKÖPING /ELMIA


Jag och Kalle dirigerar bilar


Kalle och Morfar  / Kalle besiktigar vagnen i Regulartybesiktningen


Tina, Anneli och jag i Mål tk:n på första sträckan som gick på ELMIA området

Kalle på vårt hotellrum.

FREDAGEN 17 JULI - ETAPPMÅL TROLLHÄTTAN



Daniel, Morfar, Mormor och Kalle äter lunch i Vedum.


Min pappa och Daniel o deras WRC SKODA som de körde föråkare i

LÖRDAG 18 JULI - ETAPPMÅL ÅRJÄNG - KALLES 1 ÅRS DAG


Vi väcke Kalle med sång och paketer på hotellrummet i trollhättan.









Kalle i sin nya fina t-shirt och mormor


T-shirten / Jag och Kalle


Kalle checkar ut från hotellet i Trollhättan


Mer paket på lunchuppehållet (minns ej vart vi var)


Kalle provsatt bärgningsbilen


Vår tk i regnet (Daniel o pappa i bilen)


Födelsedagslunch i en bilhall :o)


Kalle hjälpte sin mormor i hennes tk, fast det var roligare att leka med duplo


Tårta på hotellet i Årjäng!!!!

SÖNDAG 19 JULI - SLUTMÅL KARLSKOGA


Min och Maries tk på travet i Karlstad


Lunch med Morfar o Pappa i en tält i Karlstad


Kalle hjälpte Mormor och Majlis i deras TK



Det var lite bilder från vår roadtrip med MSR!








Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................