bebisen

Tack för alla grattis kommentarer!!

Det är både spännande och skrämmande detta.....

Bebisen är uträknad till den 6 feb så det kommer skilja nästan exakt 1½ på Kalle o H*n.
Kommer alldeles säkert bli jobbigt den första tiden men sen tror jag dem kommer ha stor glädje av varandra..jag hoppas det iaf.

Hittenstills har jag väl mått då där...
Är lika trött som med Kalle men har mått mer illa.

Tröttheten börjar sätta sina spår...när jag väntade Kalle kunde jag sova hela dagarna, nu har jag en 1 åring som busar här hemma och som jag vill vara tillsammans med så mycket som möjligt...
Så humöret är väl lite se o så med.... mitt morgonhumör är inte o leka med...

Och tyvärr har samma ryggont (ischias b.la.) redan kommit =jobbigt...

Men det är bara till o bita ihop för om 6 månader kommer vi vara 2 barnsföräldrar :O)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................