Torsdag

Det blev ingen tur in till Älmhult igår - Kalle sov i 3½ timme istället..

Och idag skulle vi ändå till BVC så det var ingen brådska..

Efter BVC (mått kommer sen) körde vi bort till BT Järn och handlade Kompostgaller - 89kr för 4st perfekt.

Sen gick vi bort till Maxi och handlade lite..bort till bilen och lämnade det sen gick vi in mot centrum.. pratade med Fidde på Euronics (glömde mixerna hemma) , träffade Agnetha min gamla kollega från Förskolan i Diö (tyvärr hade hon slutat) handlade lite tyg i Killebergs tygaffär som blev :
Ett par byxor till Kalle, första paret, ska ge mig på och göra ett par till ikväll..




Jag har även hunnit med och vara lite aktiv ikväll..
Jag, Fia och Matilda testade ett pass gympa på friskis och svettis :o)

Hej så länge..


Postat av: tessan

vad fina byxor!!

hade du nått mönster att gå efter lr ??



har letat efter lite sånt att sy, behöver nått att göra på dagarna, o lapptäcken är inget kul längre ^^

mn bror fick ju en dotter den 23 dec så ja vill göra nått till henne o sen till hennes storebror =)



kramar

2009-01-16 @ 09:09:09
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: Marie

Har du gjort byxorna själv? Jättefina!

2009-01-16 @ 18:13:27
Postat av: Nathalie

Oj vad duktig du är på att sy! Man kanske kan beställa byxor av dig sen då =) Kram

2009-01-17 @ 19:23:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................