Dagen

Daniel har varit hemma och varit sjuk idag också, så hela familjen har gått i myskläder hela dagen.

Kalle sov som vanligt till 7:30 men sen vägrade han sov igen vid 9:30 som han brukar..vi försökte med ALLT men han blev bara arg när vi la ner honom i sängen..
När kl blev 12 fick han gröt o sen somnade han äntligen men bara i 1timme..
Därefter har han busat en massa och när han låg o pratade innan lät det som han sa "Anna" :o)



Vi har även haft krypträning...



Kalle älskar våra hemtelefoner, mobiler och fjärrkontroller - gott och sutta på ;o)

Nu är det strax läggdags för lillkillen och tror jag ska göra honom sällskap...känner mig inte alls pigg och jag vill inte vara sjuk imorgon... första natten på jobbet...
Idag har jag letat fram jobbebyxorna (som passade wohoo), skorna, nycklarna och stämpelkortet..ska bli kul o träffa alla igen.. har ju inte jobbat sen i slutet på April förra året....

Avslutar med lite bilderna på de andra byxorna jag sydde till Kalle:





Postat av: Ida ♥

Citat: Ja ibland får jag mina ryck o pysslar här hemma...väldigt avkopplande även om det inte alltid blir så fint haha. Svar: Inte blir så fint?? HAHA, jaa du, skulle jag ens försöka så skulle jag inte ens komma i näheten av ditt skapande. Du är jätteduktig!! Och de byxorna som du har i detta inlägg är också jättefina.



Hoppas du slipper dumma kommentarer, meddela mig om du låser bloggen igen :)



Hur gammal är Kalle nu??

2009-02-04 @ 22:11:48
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Marie

Lycka till på jobbet! =)

2009-02-05 @ 16:57:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................