Meandi

Dagen blev lite bättre framåt kvällen..

Släpen blev såld - utan prut!!
Kalle satt i vagnen och kollade med stora ögon när han laste upp släpen på sin lastbil :o)

Sen åkte vi till Matilda och Elma på Meandi partyt..o givetvis fick Kalle lite kläder..


Blir nog lite mer Meandi kläder shoppade i Mars då vi ska hem till fam. Å/G på party.

Ikväll har jag och Åsa varit och vattnat blommorna hos hennes nya (jättefint hus) och sen har vi varit och tränat Core.. Det är ett roligt o jobbigt pass men tiden går jttefort.

Imorgon har vi inget planerat mer än att gå bort till Spa:et med ett brev som hamnat här och beställa klippning till Daniel..han börjar bli lååånghårig.

Nu sover Kalle och jag ska bara duscha sen ska jag göra honom sällskap.

God natt


Postat av: tessan

ååå älskar den tröjan ^^



funderar på att ha ett party i april.. kommer ju nyheter då igen så ^^

har inte hittat nått kul vårigt t bella än nämligen från meandi, brukar alltid köpa nått kul inför vår o sommar =)



kram

2009-02-17 @ 07:31:52
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: Liams mamma

Hej hej tack, den har vi köpt i en leksaksäffär här i Höganäs!

2009-02-17 @ 13:37:26
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för tipset :-D.

Hoppas allt är fint!

Vilka fina kläder Prinsen ska få, Jag gillar me and Is kläder, jättefina...

Kram kram

2009-02-18 @ 11:18:29
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................