Fredagen

Natten gick bra att jobba fast jag inte fick nån sömn innan... visst jag hade mina svackor då jag var riktigt trött men överlag gick det bra...o jag hade inga problem med stället eller hanteringen av lådfronter - skönt det!!
Även Kalle sköte sig och sov hela natten..

Jag sov till 11-11:30 idag o resten av eftermiddagen har jag gått i dvala typ... trött i huvudet och nu längtar jag efter sängen..Men ska vara uppe en stund till o hålla Daniel sällskap..

Ja just det, jag var nere en sväng på BT Järn i eftermiddags och köpte stansar så jag kan göra namnsmycken (som ni såg i förra inlägget)..
Vill nån beställa så hör av er bara...de mesta går att lösa.. har lite olika tags och halsband..
Jag är väldigt pysslig av mig o idag kom även tyget jag beställt så nu har jag massor att hitta på i helgen :o)





Postat av: Eveline

Hej vänner!



Skönt att höra att det gått bra att börja jobba :)

Va snäll du var som tänkte på mig i samband med Monacojobbet, det värmde :)



Hoppas allt är bra med er annars!



Jag vill gärna beställa ett smycke av dig :)



stor kram Eveline

2009-02-07 @ 09:41:12
URL: http://www.evelinewalfridsson.blogspot.com
Postat av: Ida ♥

Ja men gud! det är verkligen ett bra pris!! :D Men frakt måste du ju lägga på också, för du bor ju int ei sthlm va? GUD va kul, jag har alltid velat ha ett Tilde smycke men inte haft råd för de ska alltid kosta en halv förmögenhet! :)

2009-02-07 @ 14:46:32
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Carolina

Halsbanden är så snygga.. så de gör du rätt i att man kan beställa av dig.. Alltid bra med extra pengar

2009-02-07 @ 16:09:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................