Bläää

Idag är jag nog världens sämsta mamma..

Jag skulle klippa Kalles naglar innan o precis när jag skulle knipsa slet han handen så jag knipsade honom i fingertoppen :o(
Det började blöda men Kalle blev inte ledsen så jag vet inte hur ont han har... usch..

Ingen kul dag idag..

I Torsdag fick Daniel veta att 35st ska varslas från hans jobb o han är bland de sista in.. så troligvis får han veta idag om han blir varslad...

Men lite postivit händer också, om 15 min kommer det en kille och ska kolla på vår släp och sen ska jag o Kalle på Meandi party hemma hos Matilda och Elma.

Och ikväll har jag träning tillsammans med Core


Postat av: Ida ♥

nej men fy vad tråkigt med varsling!! Hoppas att han får behålla jobbet!

Och det verkar ju inte som om kalle fick ont eftersom han inte grät. du är inte en dålig mamma, jag chansar på att det händer typ 90% av alla som har barn att man råkar klippa dom i fingret, de sitter ju inte stilla direkt! kram

2009-02-16 @ 18:14:11
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................