Kalles gamla bebiskläder

Verkar inte som om det blev något fynd igår då det inte gällde Nova star kläderna men men..kanske bäst för plånboken ;)
Rean gällde inte NS men det hade ägaren till butiken inte skrivit i mailet *suck*

Och några paket kom det inte heller igår men idag kom de - 3st men massor av fint..
Ska visa er sen när jag lagt in bilderna.
+ en utbetalning från Postkodslotteriet där jag vunnit..

Annars så har jag och Kalle letat fram hans gamla bebiskläder idag, tänkte tvätta upp allt så det är klart för man vet ju aldrig när den lill* behagar titta ut...Kalle är född 1v. förtidigt och tänker denna göra detsamma är det "bara" 4½ veckor kvar.

Det enda som ska handlas nu är nya överdrag till skötbädden på IKEA och det är ingen brådska..


Måste avslutat med ett middagstips som jag gjorde igår, Plankstek utan planka...det var riktigt gott och inte spec. svårt.
Jag fuskade och köpte färdig beanisesås och då det bara var jag o Daniel o Kalle som skulle äta så använde jag bara ca 350g fläskfilé och ca800g delikatesspotatis och 2 stora tomater med kryddstark ost i.
i Duschessepotatisen hade jag i en äggula och istället för matolja hade jag olivolja.
Huvudsaken är iaf. att det blev riktigt gott


Bild från kalasgott






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................