FOLKRACE STENINGEBANAN



FOLKRACE på STEN-INGE BANAN
Daniels första tävlingen med sin lilla starlet, jag och Anna var målflaggeviftare och varvskyltvändare och Tobbe och Svärfar var i rullargruppen.

OMGÅNG 1
Daniel blev vänd i första kurvan, sen lyckades han snurra 2 gånger till SJÄLV, han slutade 6a




OMGÅNG 2
Daniel låg 3a när GASEN hängde sig, och då han inte ville riskera växellådan (inte bra o lägga i backen med fullgas) så valde han att bryta + att stolsfästet gick av i ett hopp = jobbigt o köra.





Lite andra bilder från dagen





HUSVAGNSRACE








När alla omgångarna var klara, finalerna körda och anbuden lagda och upplästa åkte vi hemåt med starleten där bak, dock med ny ägare = Jag :o)


Kvällen tillbringade vi i Växjö på Karl Oskar dagarna...Jag, Daniel o Tobbe åt på Akropolice o sen möte vi upp Anna nere i centrum... till kl 24 stod jag ut sen gjorde ryggen för ont efter en heldag stående så vi begav oss hemåt, till ett tomt hus då Kalle var på Semester hos sin Mormor och Morfar.











Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................