Halva veckan

Så till veckan.

Måndags var vi hemma hos Fia o Alica på mammaträff... åt gott och hade det trevligt.. Barnen var inte stilla för 5 öre haha...fullt ös nu även om Kalle var duktig o satt o lekte med leksakerna en lång stund

1 / 10 -08

30/3-09.
Lite skillnad :o)

Efter träffen körde jag o en trött Kalle till Willys o handlade.. men Kalle sa inte ett ljud han satt så snällt i kundvagnen och tittade på allt...min lilla sötnos..

Tisdags Hemma dag, myste, lekte och busade. På kvällen gjorde jag STORkok till Kalle, 38 burkar blev det till slut..så nu klarar han sig en månad o lite till..

Onsdag igår var vi först på Sagostund på biblan

Kalle lyssnar på sago på sagostunden på biblan


Sen möte vi upp Fia och Alicia för lite lunch på Cafe Olé innan vi skulle till Babycafet.
Vi tog en tur på vårmarknade också och vilket vädet!! underbart..
På babycafet var det lugnt..inte så många barn men rätt skönt det också..


Elma och Kalle


Daniel gick hem lite tidigare från jobbet så han kom också bort till cafet och "rekade" blir ju han o Kalle som får gå i fortsättningen...
Sen tog vi en runda till på marknaden och åt premiär kulglassen i solskenet :o)



Sen fick vi skynda oss hem o amma lite innan jag skulle på Afron på Friskis och Svettis.
Och där nere märktes det att det var vår ute och solen stod på = Svettig!!

Kalle var vaken ända till kl 20 igår så jag fick mysa lite med honom även efter träningen...
När jag är borta kan vem som helst hålla honom men så fort han får syn på mig blir han extremt mammig..
Läggningarna fixar dock Daniel mycket bättre än mig.. så det väger upp det hela :o)


 





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................