Anderslövsrallyt

Så igår var det äntligen dags för gruspremiär i Anderslöv..

Vi letade fram Babyskyddet till Kalle och sen åkte vi ner tillsammans med Daniels pappa o bror .'
Tyvärr skrek Kalle halv tiden ner till Anderslöv *suck*  övertrött men efter lite gröt så somnade han gott,

Framme i Anderslöv letade vi upp Morgan o fick lite tips på bra barnvagnsvänliga ställen och sen fick Kalle mya lite med sin mormor och morfar innan vi åkte ut till SS4,



vi var tidigt ute så vi kunde gå på vägen med vagnen perfekt... (Kalle i famnen givetvis) 

Sen bosatte vi oss på en åker i solskenet och fikade inann det drog i gång






I Pausen mellan rundorna (sträckan gick 2 gånger) gick jag och Kalle tillbaka till bilen och åkte in till start o mål/serviceplatsen.
Mamma tog Kalle och jag fick jobba lite i mål tk:n - roligt!! 



Sen när tävlingen var slut körde jag ut o hämtade upp killarna igen.

Kanske ska bjuda på en bild på vad vi kollade på också:


För vissa gick det bra och för vissa mindre bra......


på hemvägen stannade vi till i Höör och åt lite mat innan vi fortsatte mot Småland..
Trötta o mätta... både jag,Daniel o Kalle somnade i bilen hem :o)
O jag som tänkte varit uppe sent somnade redan vid 21:20...

Så idag har och kommer dagen bestå av mycket sömn så jag orkar med hela natten (20-06:30)

Nähä lite frukost kanske sen ska jag sova igen!!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................