Kalas

I lördags hade vi kalas här hemma.. Jag som fyllt 23år och Daniel som fyller (idag) 26år.

Först dök Mamma,Pappa och Mormor upp som hade med sig mat som jag beställt av Lillebror, de hade givetvis med lite paker och påskägg också :o)
Jag hade redan fått min present (matberedare) men jag fick en bok och strumpor också.
Daniel fick riktningverktyg så nu kan rikta FEF själv efter lille mats ;o) och en tjocktröja.

Kalle o Morfar o påskägget :o)

Daniels famn hade med sig ett jättestort paket till oss:

i det låg det en gräsklippare (Perfekt, då vår gamla började brinna 3 gånger förra året)


Kalle i sina nya solbrillor han fick i sitt påskägg av sin Morbror Anders o Jennie

Vädret var underbart i lördag så vi satt ute i uterummet o åt...



Ni kan ju gissa vem som var kalasets mittpunkt....




Kalle och Morbror Anders







Postat av: PetramedAochE

Kikar in med ett litet tips om att du kan vara med och tävla om smycken (bl a namnsmycken) i min blogg!



http://www.petramedaoche.se/?p=552

2009-04-15 @ 19:00:43
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................