Helgen och lite till..

Kalle ligger och sover så passar på och bloggar lite..

Helgen har det varit fullt upp som vanligt :o)

Daniel jobbade till 11 i fredags sen åkte han till VC då hans sår blivit inflammerat så han går på 2 olika pencilin och fick det kollat och omlagt.


Efter det åkte vi till Kristianstad för lite shopping...Jeans till Daniel och födelsedagspresent till Pappa.
Sen vidare till Vinslöv för att fira Pappa som fyllde 49 år,


4 generationen (o en trött Kalle)
Mormorsmor IB 71år, Mormor 48år, Kalle 7v. och jag 22år

Vid 21 tiden lämnade vi Vinslöv, då vi skulle hem och lasta,,
Kalle somnade vid vinslövskyltarna som vanligt och sov hela vägen hem och under tiden vi lastade och packade.

Lördagen:
Daniel och Micke åkte härifrån kl 7 , då låg jag och Kalle fortfarnade i sängen för jag och tobbe hade inte besiktning förrän kl 11 :o)

Kl 9 blev jag och Kalle hämtade av mamma o pappa för vidare färd mot Växjö.
Dagens uppladdning var lite annorlunda än vanligt då även ammning stod på listan och i min kartläsarväska fanns både napp och blöja :o)

Allt gick iaf. jättebra..

Kalle fick mat precis innan vi skulle starta och sen fick jag väcka honom på servicen för lite mer mat och sen vid andra servicen sov han gott igen så då fick han sova vidare för det var inte så riktigt dags än för mat och vi hade bara en sträcka kvar...men sen när vi gick i mål fick jag skynda mig in på seketaritet för då var Kalle hungrig och ville inte dricka ur flaska (hade utpumpat med mig i reserv)
Kalle hade det jättebra på servicen, han sov så gott i bärselen på sin mormors mage och jag hade inte dåligt samvete en gång för att jag åkte, bara för att jag blivit mamma kan jag inte sluta leva..

Jag och Kalle äter   /  Kalle sover hos Mormor

Och jag och Tobbe klarade målsättningen - Att komma i mål med hel bil då det var Tobbes första tävling.. och vi kom inte sist heller.. jag tyckte Tobbe körde riktigt bra, men tanke på att det var första tävlingen...han skrämde mig bara några gånger ;o)



Båda bilarna inne på service

För Daniel gick det också bra...han slutade 4a i VOC, Vilket är jättebra med tanke på att bilen krånglade och det var en Sverigeseriendeltävling med 20st o klassen..i  DM slutade han 3a och drygade ut ledningen ytterliggen.



Prisutdelning för Daniel o Micke




Efter tävlingen åt vi pizza här hemma hela teamet och kollade på Incar film från Daniel.
Som innehöll en del kriser b.la. där slog in bakskärmen och tappade kofångaren:


Sen igår gjorde vi inte mycket vettigt...städade lite här hemma och sen hade vi silverratten möte på kvällen.


Kalle har varit duktig de senaste nätterna och sovit mellan 23-04:30 -Skönt.
Hoppas det håller i sig.

Nähä nu ska jag gå ner och duscha sen ska jag och Kalle Till:
* AP däckservice och faxa papper
* BVC och mäta o väga
* Hämta Daniel och skjutsa han till VC
* Hem
* Kommunhuset och skriva på faderskapspapperna

Hej så länge



 


Postat av: Carolina

Så fint foto me de 4 generationerna

2008-09-08 @ 14:45:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................