Tisdag

Ja igår var det fullt upp..och så förvirrad som jag är lyckades jag även med att köra hemifrån 1 timme för tidigt..
Men det passade bra med Daniel lunch så vi gjorde han sällskap innan vi åkte till AP-däckservice för att faxa lite papper.. efter det åkte vi till BVC för Mammasamtal.. O jag mår så bra så det gick snabbt o lätt.. chockade henne lite när jag berättade att jag åkt tävling i lördags :o)
När vi var klara körde vi o hämtade Daniel o skjutsade honom till VC för lite omläggning av såret och sen skjutsade vi så klart tillbaka honom också innan vi körde hem..

Sen hann Daniel inte mer än hem från jobbet innan vi åkte ner till Älmhult igen för att skriva på Faderskapsbekräftelsen och för gemensamvårdnad, så nu är Daniel Kalles pappa även på papper :o)

Kalle sov sen nästan hela kvällen så i natt blev inte lika mycket sömn och för att inte tala om nu på förmiddagen..
Han har ätit, somnat vid bröstet, vaknat när jag skulle lägga honom i korgen eller soffan och velat äta igen..men nu äntligen sover han i korgen...

Idag har vi inget planerat förutom Sund o Glad med företaget ikväll...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................