Helgen

Kalle o jag har haft en jättebra helg i Vinslöv...Fast vi saknade Daniel så klart.

Vi möte upp Mamma i Hässleholm, fönstershoppade lite och så tittade vi inom min gamla klasskompis Rebeckas jobb så hon fick träffa Kalle...vi såg sist 3 dagar innan Kalle tittade ut så det var på tiden.

Sen körde vi hem till Vinslöv, tittade på Anders (Min lillebror) när han provspelade för Vinslöv IF, hälsade på min mormor och handlade på ICA , sen hade lillebror beställt fika hemma hos mamma o pappa så vi fick skynda oss hem.


Mamma o en nyäten trött Kalle kollar på fotboll från bilen / Kalle o Morbror Anders

Kvällen blev lugnt, Mormor kom dit för lite kvällsmat o sen kollade på vi på tv resten av kvällen.

Kalle somnade lite över 22 o sov till halv 6 (halv 7 gamla tiden) åt, sen fick han sova vidare mellan sin Mormor och Morfar :o)
Sen fick jag tillbaka honom nybadad vid halv 10 då han var hungrig igen.

Sen var det dags för kyrkobesök, Min gullunge skulle få sin första kyrko sångbok.
Kalle somnade i bilen ner o sov sen hela gudstjänsten.


När gudstjänsten var slut körde vi bort till ICA o handlade sen blev det soppa, varma mackor o pannkakor till lunch..

Sen tog vi det bara lugnt, Kalle myste med Morbror o Jennie.
Jag handlade på ICA (3e gången haha)



Daniel beställde bullar av Mamma så när det var färdiga, packade vi ut allt i bilen o åkte hemåt småland igen.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................