I förgår, igår och idag

Efter 3 timmarns sömn i måndags förmiddag piggnade Kalle till och på kvällen var han på sitt första Bio besök.
Vi hade peltorskydden med men det var inte så högt ljud så dem slapp han..
70% av tiden åt han och de andra 30% stod han i våra knä o tittade på filmen :o)
med andra ord så sköte han sig jättebra och fick beröm efteråt.. Alla som gick förbi och pratade med honom fick världens leende tillbaka.
Filmen var också bra... Eva Röse gjorde bra rekam för Rallybrudar :o)


Igår var det också fullt upp, precis när vi skulle åka ner till Älmhult för att handla lite ringde Fia och frågade om vi ville med till Växjö o det tackar man ju inte nej till..Så vi lastade in bägge vagnarna i hennes bil och begav oss..
Kalle fick ny monsterpyjamas, strumpor och en tjocktröja med ludd i och till mig blev det hårband, hårsnuddar och klämmor.
Sen hann vi precis hem för lite mat innan det var dags för Sund o Glad med jobbet..

O idag har vi också hunnit med en hel del.. Lite över 12 åkte vi hemifrån, parkerade hemma hos Fia och ALicia sen gick vi bort till Babycafet (ca 3km) skönt o ut o gå i det härliga vädret..
På Babycafet hann vi med och sjunga, fika och amma innan vi gick neråt centrum igen.. gick i lite affärer och åt en glass innan vi gick hemåt igen.. Lagom till kl var 16 så jag ringde o bestämde med Daniel att han skulle följa med o handla..är så tråkigt o handla själv..
Sen hem och åt  litegrann, Daniel körde o tränade o jag matade Kalle som sovit i 3½ timme..

Nu myser Kalle o Daniel där nere och jag ska alldeles strax göra de sällskap..ska BARA lägga in lite bilder och berätta varför jag har världens bästa (för mig) Sambo..


Alicia och Kalle på BabyCafet


Tror Kalle börjar få tänder.....handen i munnen hela tiden..o vita prickar syns...


Postat av: Carolina

åååå vilket smile han har..=)

2008-10-09 @ 20:22:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................