Fullt upp

Det har varit fullt upp de senaste dagarna..eller ja.. nu ljug jag lite..

I Torsdag gjorde jag och Kalle inget alls... vi var bara hemma o tog det lugnt.. det behövdes efter tisdagen o onsdagen.
Sen i fredags tog Daniel en hel pappa dag.. vi började dagen med lite ärende nere i Älmhult och sen kom Fam. Åberg/Gustavsson..
Daniel o Kimmen riktade/svetsade/bankade 240 och jag,Kalle,Madde o Anton åkte till IKEA :o)
Kalle fick nya haklappar och så det det ett 6pack chokladbollar som vi fikade på när vi kom hem..
Fast vi hann med lite fika på Ikea också.. mumsig mandeltårta.
Kalle fick jättefin T-shirt med bil+husvagn på från Me&I av Madde (Som jag velar ha länge så det var en perfekt present)

Sen på lördag åkte vi ner till Vinslöv...vi hade tänkt ha en hemmahelg men det är vi för rastlösa för..
Vi fikade hemma hos Mamma o Pappa o sen gick jag,Kalle o Mamma på promenad.. hämtade Kalles nya vinteroverall..en Reima Tec + tossor från lindberg och Daniel gick hem till Fam. Åberg/Gustavsson för att hjäpa Kimmen..

Jag, Kalle o Mamma hann även med en liten runda upp til sporthallen där Elin spelade innan de skulle på fest..Mamma o Pappa alltså...de skulle på hemlig 60års fest för Jennies pappa..
Så när de körde åkte jag o Kalle bort till fam.Å/G o Daniel.. Kalle  åt lite grann o sen gick vi 2 bort till min Mormor sen bor 1 hus bort.. Kalle var på riktigt bra humör och snackade o log en massa :o)
Sen åt vi pizza o kollade på tv innan vi begav oss hemåt..

O idag har vi också hunnit med en del... jag har städat (börjat på) sovrummet och Daniel har mekat både Rallybil o privatbil..hans jobbarkollega bil hade en parkeringskada så de bytte framskärm.
Och sen har vi varit och hälsat på Daniels Farfar Stanley som är 97 år o tagit lite 4a generationer bilder.

Och nu sitter jag här..ska fixa lite papper till Mästarmötet... Daniel o Kalle kollar på Morgans rallyfilmer :o)
Snart dags för sängen..

Imorgon blir det nog styrelsemöte för min del på kvällen..men innan dess ska vi (jag o Kalle) bara ta det lugnt o mysa..



Säkert en massa stavfel o så i inlägget MEN det bjuder jag på ;o)


Postat av: Miian

usch kräk e inge skoj alls,sååå skönt att det inte blev mer.

Glömmer aldrig Lowa´s första kaskad i min säng,hon spydde och spydde och spydde...hälften svalde hon och resten ut över hela mig och sängen....fyfan va rädd jag blev,trodde hon skulle dö..

brrr!

Ni verkar ha haft en fullspäckad helg,ni är nog lika rastlösa som vi är haha...

kul när det händer saker!!!!

kramis

2008-10-12 @ 21:39:44
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................