Torsdag

Idag har jag och Kalle hunnit med mycket...eller ja.. Jag iaf.
Han somnade i bilen ner till Älmhult och sov sen igenom både IKEA,Lindex o Maxi besöken :)

På IKEA höll de på med julförberedelserna..försökte tjuvtitta in lite bakom skynkena...v. 42 skulle de vara klart iaf.

På Maxi handlade vi ett Babygym o lite annat smått o gott till Kalles fest på lördag.. tror jag har det mesta under kontroll för lördagen..

Nu ikväll har vi hunnit med en promenad med grannens hund Fanny o av hennes matte AnnaLisa fick Kalle en lite bok...
Vi har verkligen underbara grannar..

Och så vi möblerat om lite..Tobbe kom o hjälpte oss..
Sofforna står i matsalen och matsalsbordet står i gamla extra rummet...


Kalle har även fått smaka lite ersättning... han äter  o äter om kvällarna o verkar inte bli mätt...så nu ikväll pumpade jag ut så han fick först lite bröstmjölk o sen ersättning i flaska...o han slurkade 100ml ersättningen..
Jag kommer inte sluta Amma..utan detta är mer för Kalles skull..så han blir mätt på kvällen o sover bättre om nätterna..
för han brukar börja runt 19 tiden o sen är han smågnällig hela kvällen fram tills vi lägger oss vid 22-23 tiden..
Så vi får väl se hur det går i natt..

Just nu ligger han o hans badankor och plaskan i baljan :)

God natt



Postat av: Carolina

Så fina bilder på han..

2008-10-05 @ 16:00:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................