BVC

i Torsdags var vi på BVC, Kalle väger nu 6330gram och är 63,5cm lång.
Sprutan gick bra o ta (han åt undetiden o spände sig bara lite när det stack till)
Men Kalle fick lite feber och var lite hängig under kvällen och fredagen, men inget värre..

Och igår blev han hela 3 månader...vår stora kille..
Första ordentliga skrattet kom igår också..när Kalle o Daniel bytte blöja, Så härligt och höra.

Nätterna går också bra..sen sin namnfest den 4 okt har han sovit "hela nätter"
Han somnade ungafär samtidigt som oss mellan 21:30-22:30
Sen vaknar han på morgonen mellan 4:30-5:30 för mat o sen somnade han om till ca 8 tiden för lite mer mat..
Efter det ligger vi kvar i sängen och pratar, sjunger och kollar på Top Model, så jag ska inte klaga..jag är för det mesta "utvilad" på morgonen.

Kalle är så rolig nu på kvällarna..för när han är hos Daniel o vill ha mat så gnäller han o så tittar han på mig, precis som han kollar  så jag verkligen hörde att nu vill han ha mat :O)


Vår "stora" sötnos
 



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................