Bläää

kl är nu 07:37 och jag har varit uppe sen kl 4, så Kalle ville ha lite mat..
Satte mig här en stund när han somnat om och sen väckte jag Daniel med kuddkrig så han inte skulle försova sig idag igen.
Sen när jag nästan hade somnat om vid 6 tiden fick jag ett sms där det stod att vi inte ansökt om tillstånd att köra på lördag hos smålands BF.

Då tävlingen inte fanns i vår kalender på BS Online bad jag smålands SGA hjälpa mig med detta redan i Aug.
och imorse får jag sms av denna personer att VI inte ansökt... Mitt misstag var att be denna person om hjälp..
Personer har redan gjort tillräckligt för att fördärva denna tävling känns det som... '
Vi hade bestämt B bes. för det ska vara en enkelt tävling då ändrar personen till A för att EN bils skull..
Dubbelt så mycket jobb för EN bils skulll...när det finns andra bilarna som kan köra istället..


För ni som inte vet så ska vi ha ett Mästarmöte på lördag där Småland o Södras bästa förare gör upp i olika klasser och jag är tävlingsledare...Fast just nu känns det som om jag har lika mycket att bestämma om som en vägvakt..
Totalt överkörd när det gäller vissa saker...
Ibland önskar jag att jag haft snopp... alltså inte privat med just inom Motorsporten..
Jag kan bra mycket mer än vissa om rally än många killar..men vad gör det när man är tjej? 

Jag brukar ha full koll på ALLT inför tävlingarna i Millebygden men nu känns allt bara hafsig ihopa satt..
Inte ens lagen fick jag sätta ihop... och Startnr hade de satt ut fel *suck*

en sak som är säkert är iaf. att detta är min sista tävling som tävlingsledare på länge...
Nästa år ska jag åka litegrann för skojs skull men mest av allt ska jag vara Mamma till Kalle..min lilla sötnos..
'
På lördag ska jag glömma all skit för en stund iaf. och göra en riktigt bra sista tävling..


Sist jag var tävlingeledare med Kalle i magen o en massa foglossningen men kul var det!
Nu ser jag knappt framemot lördag...känns som om jag inte har koll på allt och det hatar jag..


Postat av: tessan

hoppas allt går bra!!

får se om vi dyker upp, beror på vädret =)



kram kram

2008-10-16 @ 14:24:44
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anna S

Hej hej tjejen!! Kom igen och visa vad du går för....du är bäst!! Synd att jag inte kan komma och hjälpa till..desto fler tjejer vi är desto bättre blir det! Lycka till håller alla tummar för er, kram kram.

2008-10-16 @ 23:17:34

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................