Helgen

Helgen tillbringade vi i Vinslöv hemma hos mina föräldrar.-.
Skulle åkt hem på lördag kvällen men Pappa hade hemmagjord contr... (vet ej hur det stavas) som Daniel fick smaka..
så vi sov över o körde hem på söndag eftermiddan istället...

På lördag kvällen hade vi middag med hela stora familjen..
Kalle testade potatis för första gången... ingen höjdare, han klöktes..

På natten vaknade han 3 gånger..sista gången var han pigg o låg o pratade...då kom min snälla Mamma o hämtade in honom till sig o Pappa..så fick han sova på hennes mage och jag fick lite sovmorgon...skönt

Annars så Hälsade på min mormor och fam. Å-G ( 2 gånger) '

Alltid lika trevligt o kommer hemifrån haha... dock inte så kul o komma hem till ett kallt hus (14 grader)  Tur vi har 4 kakelugnar...så vi fick upp graderna lite innan våra gäster kom...
Min snälla mamma var jättesnäll o fixade äppelkaka som vi fick med hem, bara in i ugnen 30 min sen var den klar, perfekt..

Igår var vi bara hemma Kalle o Jag... vi gick i pyjamas hela dagen haha och bara tog det lugnt...satte upp nya julgardiner i matsalsrummet.. o slog in lite paketer





Sen kom Daniels bror Tobbe på besök o lekte lite med Kalle..


Postat av: Miian

oh vad söt han är Anna!

Vilken guldklimp!

Skönt att din mamma tar honom på natten när ni sover där,vilken lyx!

Sköt om er.kram

2008-11-25 @ 20:02:05
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................