Fullt upp

Ahh va jag längtar till på söndag..när Silverratten är över..
Visst det är jätteroligt men inte allt jobb.
Igår tror jag att det ringde runt 20 samtal hem o på mobilen..Avanmälning, efteranmälning, publik, filmare, röda korset, KG osv...

I tisdags hade vi möte, igår var jag i Växjö och lämnade noterna och idag har vi möte + att jag ska kopiera typ 500sidor..
På fredag ska vi bygga banan och på lördag är det tävling.. anmälan öpnnar kl 7 o då ska allt vara klart!!

Men allt kretsar inte kring rallyt som tur är.. igår var jag och Kalle på babycafet och imorgon har vi babysim tillsammans med Daniel...imorgon är det hans tur att bada med Kalle..

Kalle har börjar sova hela nätter igen :o) Inatt sov han mellan 21:30-05.30.

Nähä nu ska jag ta tag i det här med tävlingen så jag o Kalle kan åka ner o kopiera när han sovit klart.





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................