Tisdagen

Idag tog jag också sovmorgon :o)

Körde ner till AP-Däck vid lite över 10 - men på vägen dit tändes serivcelampan på V70:n Jippie eller inte..
Fick iaf. på de nya däcken på bilen och en långprat stund med Anders - Givetvis om rally :o)
Han även med en promenad ner till city o handlade glass innan min bil var klar, kändes i bäckenet kan jag lova..men skönt med en promenad...
När bilen var klar körde jag o handlade varsin Baguette till oss på Hartmans Hörnan innan jag körde hem..
Hemma konstaterade Daniel att det var samma fel som vi haft innan på bilen, så när jag ätit klart körde jag ner till Älmhult igen och handlade ett dieselfilter på volvo.
Gick även inom Lindex när jag ändå var nere och hittade 2 fina klänningar till mig, hade en rabattcheck som jag var tvungen att handla upp ;o) 2 klänningar som jag både kan ha nu och sen när bebis är född..

image955image956

Hem igen, jag började tvätta min bil som Micke ska låna och Daniel bytte Dieselfiltret, sen mitt i tvätten fick jag ut o provköra bilen, precis efter skyltarna acc:ade jag ganska så bra för jag var tvungen att se så bilen funkade, och sen lite längre fram skulle jag köra till sidan och vända o när jag tittar i backspeglen kommer polisen med blåljus.. men de var inte ute efter mig som tur var ;o)
tillbaka hem och fortsätta tvätta bilen, smidigt med högtryckstvätt...
Sen kom Micke och hämtade min bil, vi använder inte den speciellt ofta nu när jag är sjukskriven och han har sålt sin servicebil så då fick han låna min, snäll jag är va!?

Nähä nu ska jag fortsätta slipa ner en byrå, ska måla den och sen ska bebis ha sina kläder där i...om den räcker haha...
Nähä nu Får jag ner o kollade till Morgan som ligger på vårt uterumstak o fäster det... han var lättast så han fick äran haha..


Postat av: anna

Jag var minsann på Hartmans hörna igår och käkade räkbaguette... så underbart gott :)

2008-05-13 @ 18:31:37
URL: http://anapanasiti.blogg.se
Postat av: Anna

Mmm...farligt goda haha.

2008-05-19 @ 12:24:43
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................