Tisdagen

Dagens BM-besök gick bra.
Alla värden var som de skulle, bara HB som börjar dala lite..
Jag hade gått upp ytterligen 1,4 kg, totalt 8,4 kg (nu får det gärna stanna)
Och mitt SF mått var 30, var en annan bm som mäte sist så därför blev det inte så stor skillnad till idag.
Det onda som jag vaknar av 2 nätter i rad var nog bebis som vände på sig.. för nu låg h*n med huvudet neråt.

Vi gick även igen lite profylax- och avslappningövning som vi ska öva på varje dag fram till förlossningen..

Jag passade även på och fråga om jag fick föda i kristianstad o det fick jag :o)
Bara komma ihåg o kopiera alla papper och nästa gånga ska jag ta nytt blodprov i armen (hoppas hon är bättre än förra som gjorde det för hon grävde i min hand) för de har ett annat system i skåne.

Vi hann även med att hämta de sista rallydäcken borta på AP-Däck och in o pratat med fidde på Euronics...vår nya tvättmaskin och torktumlare kommer imorgon...äntligen.

Sen var det bara till o skynda sig hem för vi väntade besök...Av El-paso.
Så det har blivit en hel del rallysnack i kväll :o)

Nu har Daniel kört till jobbet och jag ska sova...för imorgon blir det till o gå upp tidigt.. ska till Ljungby o förbereda  inför anmälan och kommer bli där hela dagen... är väl hemma lagom för att lämna över bilen till Daniel när han ska till jobbet.
Men men...SSR är bara en gång om året.

Nähä God natt mer er.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................