Tiiiisdag

Tog det ganska så lugnt igår iaf.
Fortsätte o sätta extrarummet här hemma och sen lagade jag lunch till mig o frukost till Daniel innan vi tog hela ekipaget o körde till Barkhult, där blev det fika o rallysnack... innan vi körde vidare till Uthövdan där Daniel o Tobbe skulle fixa någon elgrej på rallybilen... Så då passade jag på o mysa med Lennart :o)
Vi kollade b.la. på unga mödrar... skrämmande hur vissa har det..som hon som hade så stökigt så man knappt kunde gå i rummet + att hon rökte inne precis brevid sonen - usch.

Sen åkte vi hem o lagade kvällmat, Daniel körde till jobbet o jag gick o la mig...
Vaknade i natt att jag fick fruktansvärt ont i ljumsken, hade samma igår natt fast på andra sidan.. men som tur var släppte det efter en stund..

Idag står det städning på schemat igen...har lite kvar i extrarummet som ska plockas undan och sen kl 15 ska vi till MVC och de vanliga kontrollerna + att vi ska gå igenom det vi missade på första föräldrar gruppen (då de glömt oss)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................