Söndagen - Lille Mats rally sprint

På söndagen fick vi lite sovmorgon...klockan stod på 8 (fast mamma väckte mig 7:30)
Duschade o åt frukost sen begav vi oss till P2 Garnisionen.

Daniel, pappa o Lillebror gick o anmälde sig sen började de på att reka banan men fick avsluta mitt i för då var det dags att besiktiga...
Det blev en anmärkning i vagnboken p.g.a. glapp i rattstången o så satt en bult lös under som vi skulle fixa o sen åter komma o visa upp.
Men Daniel o Lillebror var tyvugna att reka klart banan så jag fick köra bort rallybilen och skruva fast muttern under bilden o sen köra tillbaka till besiktning för uppvisning.. men det fixade jag galant ;o)

image910

Första Sp 1 åkte pappa med Daniel för att lära honom ett o annat haha...
och Sp 2 o 3 åkte Lillebror med för första gången...

Daniel körde på gamla sletna sommardäck så det skrek mest o sista Sp:n åkte de mest på sladd haha..
så tror det blev sist i klassen..men huvudsaken var att de hade kul!

image908
Lillebror efter Sp 1


image909
Nye co-drivern (om så där en 11 år)

Mer bilder o film finns på hemsidan:

Daniel Petersson Rally Team



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................