Söndag

Söndag idag...fast när man är hemma känna alla dagar likadant..

Idag ska jag iaf. till IKEA :o) Köpa deras symaskin... har läst lite om den och till det ändåmålet jag ska ha den till så verkar den vara helt ok, och för det priset kan man inte ha för stora förväntningar....
Så jag har och roa mig om dagarna om vädret ska bli sämre..
Så de sista 9v (förhoppningsvis) går snabbt.. börjar kännas att bebis blir större o större, sparkarna börjar bli ganska så våldsamma haha och emellanåt kan det vara ganska så svårt att andas...

image928

Annars är det lugnt här hemma, Daniel är i Hallaryd o hjälper Mattias o sätta ihop Clion så han kan köra SSR.

image927

Nähä dags för lite frukost..


Postat av: tessan

fin du är =)

2008-05-11 @ 20:24:22
Postat av: Anna

Tack tessan, va du är snäll :o)

2008-05-11 @ 21:29:02
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................