Onsdagen

Och så var onsdagen över..

Gick upp vid 9 idag, postade ett brev och sen satt jag ute i solen en stund med nya Amelia och lite vindruvor (o lite annat onyttigt) tills det blev för varmt för mig... gick in o läste tidningen men blev rastlös så började på o städa gardroben i hallen. Sen mitt i allt kom Daniels kompis Rickard på besök så de tog en fika medans jag solade lite till.

Sen var det bara till o hoppa in i duschen...var inte så fräsch efter några timmar ute och sem körde vi till tippen i Liatorp med lite skit, vidare till barkhult o Daniels föräldrar, en snabbvisit i Uthövdan med lite Lennart mys o uppgrävning av buskar innan vi körde tillbaka till Barkhult igen.

Vi handlade lite av glassbilen också, 2 stora påsar med olika glassar = Mums..

Nu ikväll har vi grillat...blev en massa gott... grillade även efterrätten men tyvärr lite länge så de flöt mest runt i folien men men..

Daniel satt o rensade ogräs o jag skötte grillen....perfekt :o)

Imorgon blir det lite samtal på förmiddag, b.la. till kommuen o till Ljungby..
Sen ska vi handla nytt tak till uterummet, lämna in min mobil, beställa nya sommardäck till V70:n o en runda till IKEA...

Men först ska jag SOVA!! orkar knappt hålla ögonen öppna längre..

God natt





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................