Måndag

Även igår var det fullt upp...

Jag steg upp vid 8.. var ute en liten runda i trädgården, sen gick jag in o läste tidningen..
Vid 11 bakade jag scones o vid kvart i 12 väckte jag Daniel, sen åt vi frukost ute i det fina vädret innan han skulle på arbetsintervju.
När han åkt tog jag på mig bikinin och satte mig med boken på smällen i ute i solen.. Satt där tills honey kom hem med en glass till mig :o)
In o dushade sen åkte vi till Barkhult och hälsade på Daniels föräldrar, jag kelade med de nyföda kattungarna o Daniel kollade tobbes rallybil.. Sen fikade vi lite innan vi var tvugna att åka hemåt igen för jag hade styrelsemöte kl 18.

Efter Styrelsemötet var det bara hem o laga kvällsmat o sen åkte jag till jobbet för att lämna lite papper o tömma mina skåp... känndes konstigt att man ska inte jobba förrän i mars igen... men väldigt skönt att vara hemma för jag kände i ryggen efter bara en lite stund att den inte pallar betong golven..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................