Lilla Silverratten

Äntligen första maj..

Somnade som sagt lite över 00..men kan inte påstod att jag sov spec. bra....vaknade väl en gång i halvtimmen för o kolla så jag inte försovit mig...

Gick upp vid 6 , åt frukost o körde ner till AP-däck där vi skulle ha anmälan och besiktning..
Snälla mamma o pappa hade redan kommit.

Måste säga att allt gick skitbra hela dagen..

Mina funktionärer sköte sig bra (90% bestod av min snälla släkt och resten av vänner)

Det var 2 bilar som bröt på hela tävlingen o den var p.g.a mekaniskt inne på sträckan o den andra startade inte på sista ss:en .

Blev lite plåtskador men det får man räkna med i Millebygden.

Så när tävlingen var över var jag en nöjd men trött tävlingsledare..
Inför varje tävling när man sitter hemma med alla papper o det mest bara krånglar undrar man varför man gör detta..men mitt under tävlingen och efter vet man varför! För det är så himla skoj.. Fast jag hade inte lyckats hälften så bra om jag inte haft Mamma, pappa, svärfar, svärmor, svägerska, faster, kusin och mina farbröder där.. och givetvis våra vänner som ställde upp o var i Tk:arna.

Fast nästa gång så hoppas jag nog att vara tävlingsledare när jag är Gravid..iaf. i 7e månaden..även om jag inte gjorde något spec. så gick jag en del o det kändes... men men... det var bara att bita ihop o se glad ut :o)

image897
Jag med magen i vädret, svullna ben o snygg "hållning"  brevid föråkaren som lyckades med samma som Daniel gjorde förra året på lilla Silverratten som föråkare...
image898image899
Farbror Håkan, Pappa, svärfar Christer och Farbror Jocke ute vid publikplatsen.

image900
Alla Pristagarna..  
Vann gjorde Lars Servin, SMK Hörby före Jari Häggman, Skillingaryds Mk och 3a kom Ricki Borgström, Olofströms MK


Tusen Tack till alla ni som gjorde Lilla Silverratten till en sån bra tävling det blev.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................