Idag är en annan dag

Igår var en skitdag.. pg.a. min satans ryggvärk.. hade ont precis hela dagen och kvällen *suck*
Men jag tog en alvedon innan jag gick o la mig så idag känns det lite bättre..men kommer tyvärr inte kunna göra något i trädgårslandet..men men..

Daniel o Tobbe byte taket på uterummet igår.. så nu är det ljust o fint inne..
Sen åkte vi hem till Rickard o Lotta o grillade o kollade på Talang 2008 - Trevligt.

Och nu är det lördag..var tänkt som en lugnt hemma lördag med trädgårdsarbete men Daniel är i Barkhult istället..
Så tänkte roa mig själv men att gå igenom ALLA bebis kläder jag köpt så jag kan börja tvätta dem så smått o lägga i bebisens byrå.

Nähä dags för frukost - Cornflakes och Jordgubbar :o)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................