blää

Tar tillbaka det om att ryggen känns bättre..
Var ute o planterade 2 buskar i varsin kruka och rensade lite lite ogräs...
Och nu är den helt kass igen... gör t.o.m. ont när jag ligger ner..

Skit dag!!!

Är inte alls på humör för något..

Så nu ska jag gå o vila lite o tycka synd om mig själv..

Hoppas de sista 10v. går snabbt för jag orkar snart inte vara gravid längre..

 O Hoppas denna dagen går snabbt...min mysdag som blev en ensamhets dag, Tack för det!



Postat av: Madde

Bit i hop vännen för om 10 v kommer en liten och då har du glömt alla krämpor!! Kram

2008-05-10 @ 14:28:20
Postat av: Anna

Jo sant.. hoppas tiden dit går snabbt bara :o)

2008-05-11 @ 21:30:03
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................