suck

Hemma igen efter G 15 kursen i Ljungby,
Lördagen var en långdag där vi pratade protester och regler
Söndagen gjorde vi b.la. grupparbeten om protesthantering.

Jag sovit väldigt dåligt så det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig..sov några timmar o sen jobbar jag lite med Lilla Silverratten..

Är egentligen inte på humör för något... en riktigt nere kväll/natt....tröstade mig med pannkakor, glass o hallonsylt innan och glass, maränger, bananer och chokladsås ...jättenyttigt eller inte..

Känner för att gå o lägga mig igen men då kommer jag ändå bara sova max 4 timmar och jag kommer inte orka med natten imorgon...måste ju vara pigg på jobbet...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................