Söndag

Då vi var hemma rätt sent igår med så tog jag sovmorgon idag också :O)
Sov ända tills länstyrelsen ringde, inte illa att de jobbar söndag också, När Daniel sa "jag ska se om hon är vaken" fick han nog lite dåligt samvete att han ringde en söndag för han ursäktade sig så mycket han hade bara lite frågor om Lilla Silverratten, kollade upp det på datorn o sen gick jag ner o hämtade lördagens tidningen o la mig i sängen igen men där fick jag inte ligga länge för Daniel behövde hjälp o lufta bromsarna på rallybilen i ca 45 min var detta allt jag såg:

image733

Och allt jag hörde var :
Pumpa - Släpp - pumpa - Släpp - Pumpa - Håll nere osv......

Bjuder på lite Garagebilder ikväll också:
Lite skitigt o oordning med det bjuder vi på..
Allt skit från huset o massa IKEA emballage som väntar på att åka till tippen.



Efter det fick vi ett ryck o plockade ner cirkusingången som mamma kallar det, det var ungefär lika stabilt som någor jag gjort i träslöjden när jag var 7 år.

INNAN:

image734

EFTER:

image735

Sen tog jag ännu ett ryck o samlade ihop att skit som förra ägarna lämnat, typ gamla leksaker i buskarna osv.

Ska bli skoj när vädret blir lite bättre o vi äntligen kan "fixa" till trädgården rensa upp o få så mycket öppen yta som möjligt. För nu är där små rabatter o stenar o skit lite över allt..inget logisk i det hela..iaf. enligt mig.

Lite trädgårdsbilder från idag:
Ska bli spännande o se vad alla blommor är för något..


Märks man är en rallyfamilj när det står ett släp i trädgården haha


Postat av: tessan

blev ju mkt finare när ni tog bort den där grejen :)

2008-03-03 @ 15:02:56
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................