Pussohejleverpastej

Kryss i taket med idag var jag faktiskt uppe redan kl 14:00
Så idag har jag och Honey haft en halvdag tillsammans iaf. :o)
Vi började i Liatorp vidare till Barkhult o sen bort till Uthövdan där jag fick kela lite med Lennart.. men han verkade inte ha saknar mig haha.. Vi hämtade iaf. hem utemöblerna, cyklarna, lite krukor, en hasplåt o 2 fjäderben.
Vidare mot City (Älmhult) tankade på volvo o Daniel var inne o hörde hur mycket kamremsbyte skulle kosta = Dyrt.
Sen körde vi till BT som inte hade vad vi letade efter så därefter blev det Byggnetto innan vi avslutade med en svensson shoppning på Maxi.
Hem och åt lite, Daniel nyttig med en sallad o jag åt god soppa med rostebröd.
Sen åkte Daniel till gymmet o jag har fixat det sista med inbjudan till Lilla Silverratten och hängt upp tvätt o tvättat en maskin..

Sen blev det till o laga kvällsmat till pojkarna (Tobbe följde med hem) det blev fetaost fylld kycklingfilé, klyftpotatis, sallad och fetaostsås =Mums..

Och nu fixar tobbe med trådlösa nätverket  så vi kan ha bredband på kontoret också.. och jag ska köra till jobbet om 15 min.. ska bara ner o dricka/äta min blåbärs/banan smootie som blev dagens efterrätt.. lite extra lyx med efterrätt när vi har gäster :o)


Postat av: El-Paso

Kan förstå att det blir dyrt...

Jag bytte kamrem + service i höstas i Tingsryd så jag vet hur dyrt de är..

du har de bra anna.. En annan har fått vinterkräksjukan och de är inte alls kul.. usch.

Mvh Niklas

2008-03-05 @ 13:05:56

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................