Påsken

Påsk helgen gick snabbt - alldeles försnabbt..

På fredagen var Daniel i Barkhult hela dagen och jag tog det bara lugnt, fixade o donade här hemma sen åkte vi till Mattias o Karolina på inflyttningsfest, de hat flyttat till en jättefin lägenhet..

Hemma var vi mitt i natten efter att ha lämnat av Tobbe i Uthövdan.

Lördag åkte vi till Vinslöv, fikade hemma hos mamma o pappa innan vi körde bort till Mormor för att hjälpa henne med påskmiddag, min hjälp bestod av att provsmaka fruktsalladen :o)

Bort till Anton en runda med hans påskägg
image807

Hem till mormor igen (ca 200m) där vi åt påskmiddag hela släkten Nilsson, riktigt gott var det..
Sen somnade jag i soffan innan vi gick bort till Kimmen och Madde igen... Hemma i Diö var vi mitt i natten..

Söndagen löste jag korsord o åt påskgodis, Daniel var i garaget i Barkhult o hjälpte Tobbe.
På kvällen var det kalas för Benny 20år o Linnea 14år (Daniels syskon)

Måndagen var det meningen att vi skulle ta det lugnt men sen ringde mamma o sa att de skulle till IKEA , och sen när Daniel ringde hem (han var i Barkhult o hjälpte Tobbe) så ville han också till IKEA igen...
Så efter några varma mackor åkte vi dit igen för 3e gången den helgen.. för Daniel hade fått nys på 2 st bänkskivor på fyndet som hade passat köket när vi när vi bara gör en liten makeover, o vi hade tur för de va kvar :O)
Tyg o ramar till barnrummet följde också men hem. 
Mamma,pappa, lillebror o Jennie följde med hem på en snabb fika med våfflor, sen blev det sängen för min del innan det var dags för jobbet..

Höll knappt på att komma till jobbet...vilket snöoväder...
Och när Daniel skulle till jobbet kom där en idiot o skulle köra om, fick sladd o åkte av vägen...fint o fått honom i sidan..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................