IKEA

Äntligen lite påskledigt..

Har varit en så där veckan...eller ja på jobbet har det gått jättebra...har inte haft alls så ont som jag brukar o har kunnat jobba på bra, bara magen som börja ta emot när man ska ställa i maskinen
Men hemma har jag varit på fruktansvärt dåligt humör.. igår när jag gick upp så jag direkt till Daniel att han varken fick prata eller titta på mig... lite skillnad från förra veckan då jag var på jättebra humör.. Men men.. humörsvängarna hör väl till..

Idag har vi iaf. tillbringt många timmar på IKEA :O)
Vi skulle gå upp kl 11, kvart över 11 väckte jag Daniel men han var trött så vi bestämdes oss för att sova till kl 12.. kl 13:20 vaknade jag...då hade Daniel stängt av klockan..Men men...Till IKEA kom vi.....o vi fick en hel del med oss hem också b.la:
Till badrummen:
image796image797image798image799
Fast vår är i Björk istället för vit.

Grovhallen:
image800image801
Finhallen:
image802

Blev lite servetter och ljus också.. o mer som jag inte kommer på just nu.

Sen var vi tvugna att skynda oss hem för Daniel o Tobbe skulle träna men det var stängt och då hade jag också kommit på att vi glömt dörrarna till badrumsmöblen så vi körde till IKEA igen innan vi avslutade på Maxi..

Och nu ikväll har vi bytt påskägg eller ja...Daniel fick leta efter sitt med hjälp av lite ledtrådar..
Så nu ska han äta äppel, raka sig och dricka återhämtningsdryck och jag ska kränga Cheese Balls o skrapa trisslottor... fick ett jättefint kort också från Honey så söt så..

Imorgon ska Daniel hjälpa Tobbe att få i buren i Rallybilen och jag ska nog ta o städa lite här hemma.. lite grejer som ska upp på vägarna o så..

Och på kvällen blir det inflyttningsfest hos Mattias och Karolina..

O på Lördag dra vi till Vinslöv... busa lite med gullungen kanske...

Nähä nu ska jag gå ner o se hur det går för my Handyman han håller på o måla badrummet för fullt.
Så här såg det ut i morse:

image803



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................