God Morgon

Igår var vi riktigt flitiga här hemma..

Daniel tillbringade många timmar i garaget då jag sov (skulle gå upp vid typ 12 men somnade om och vaknade kl 17!!, behövde nog den sömnen även att det gjorde att jag sitter här nu pigg alldeles för tidigt och kommer vara skittrött vid 12)

Sen på kvällen lagade jag  Paj och Paj :o)
Till kvällsmat en fullkornspaj med bladspenat, feta ost o tomater.. var lite skeptiska men blev godare o godare för varje tugga, till efterrätt blåbär o hallonpaj o så bakade jag 2 lantbröd..

Nähä om man kanske skulle gå ner o äta något...kommer ändå inte somna om + att jag ska ändå snart upp..
kan bli en spännande dag..ska sitta på kurs om Juridik, regler och straff i från kl 9-18, kommer säkert slockna på hotellrummet kl 20 o missa hela melodifestivalen...

fast värst av allt - jag kommer sakna Daniel enormt mycket...




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................