Aj

Sitter här med ett ont knä..

En kollega handlade först och tänkte sen igår..

Han hade tydligen ropat på mig samtidigt som jag gled iväg på vår handtruck..
När jag inte hörde så sprang han i fatt mig och hoppade upp på trucken bakom ifrån..
Blev så klart rädd då jag avskyr när någon gör så, vill ha kontroll över trucken när jag kör den, då de inte är så lätt styrda o kan välta om man rycker till eller nåt sånt.
Samtidigt lyckades han fastna med foten på hjulet vilket gjorde att de tog tvär stopp!
Det gjorde att jag ramlade framlänges över handtaget ,jag höll i handtaget så jag fick ner det lite, men det slog tillbaka hårt på mitt knä, eller precis ovanför knäet = Aj Hjorde så ont att jag fick sätta mig ner en stund.

Blev nog så chockad så jag sa inget då men tänk om jag fått handtaget rakt i magen eller ramlar framlänges på betonggolvet... hade något hänt bebisen så hade jag ALDRIG förlåtit honom...

Hur tänker vissa killar? jag är gravid i v24..han vet att jag redan har ont i ryggen o bäcken o ändå gör han en sån sak?
Blir bara mer o mer arg ju mer jag tänker på det...

Kom knappt upp för trappan i morse för det gjorde så ont  det är alldeles svullet o rött/lila..
Får se hur det går att jobba i natt... Kul att börja med en lååång trappa upp till fikarummet/omklädningsrummen..


Postat av: El-Paso

Usch ja...

Det var verkligen tur att du inte skadade dig och bebisen värre än vad du gjorde...

Vilken (ursäkta) j**la idiot...

Mvh Niklas

2008-03-26 @ 22:59:34
Postat av: Anonym

men usch vilket pucko rent ut sagt...
skönt att du inte slog i magen lr så.. bella vill ju ha en till lite rallytjej/pojke i skogarna när hon är i bilåldern =P

2008-03-27 @ 11:54:33
Postat av: Anna

Ja det kan man ju verkligen säga.. Hoppas han bättrar sig.. har tillräckligt ont som det är.
Ja, hade jag fått den i magen vet jag inte vad jag gjort..först idag som jag kan gå normalt igen.
Haha.. ja, Blir det en tjej så får se bli de nya rallybrudarna :O)

2008-03-29 @ 08:41:15
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................