----

Jag trodde det hade vänt...min svacka jag haft de senaste veckorna.. helgen gick hur bra som helt.. humöret på topp och inte lika trött..men vilket magplask det blev..
Lika nere och trött idag som ja varit länge nu...och jag vet inte vad jag ska göra åt det.. borde inte känna så här..
Jag har det bra...nästan för bra...


Postat av: Madelene Dahlen :)

Hej Anna :)
Vad är det som hänt med din lilla mage ? hihi , ser jätte mysigt ut :)
Vet Ni vad det är för någon liten varelse som befinner sig där inne ännu ?
Kram Dahlle

2008-03-04 @ 14:43:06
URL: http://madelenedahlen.blogg.se
Postat av: Anna

Hejsan Madde, kul att du hittat hit :o)
Jadu, lite mycket godis kanske haha.. Nej det gick inte o se på UL så det får nog bli en liten överaskning, fast vi gärna hade vetat.

Kram

2008-03-04 @ 21:22:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................