Fredag

Gissa var jag var igår..... på IKEA.. var säkert en vecka sen sist så det var på tiden :o)
Skulle handla lite till fam. Åberg/Gustavsson men det följde med en del grejer till oss också hem :o)

Började på Malm byrån igår också... stummen är klar iaf. men sen kom Daniel och berättade att ena stolpen satt fel så får plocka ner den igen *suck* men men får ta tag i det på söndag...

Men innan dess ska vi hinna med lite fotografering ikväll, i Eslöv...spännande
Och imorgon ska Daniel hjälpa Fam. Åbergh/Gustavsson att riva hus och jag ska passa Gullungen.. vi ska åka ruschkana iaf. det har vi besämmt.

Sen på kvällen är det 48+20 års kalas hemma för Mamma o Lillebror...

Söndag har vi inget planerat än sålänge.. kanske grilla Morgan!? ;o)
Blir nog till o ta det väldigt lugnt.. efter en heldag på lördagen kommer jag nog vara rätt trött på söndagen.

Den senaste veckan har jag märkt mer o mer att jag är "höggravid" , blir trött efter minsta lilla ansträgning, konstant hungig haha, och magen är i vägen när jag ska läsa tidningen..
Men mest är magen mysig.. Daniel filmade den igår när den "hoppade" o hade sig...

Nähä nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen packa lite kläder..

Ha en bra helg allesammans..





Postat av: miian

Diö,kan de va nåt? ;)

Jodå vi trivs bra,kanske oxå snart få ge med mig och flytta upp där i krokarna,men inget som är bestämt..vi får se!

Trivs nästan för bra!

Jo vårt X bor med här,några hus bort bara.

Kramkram

2008-06-13 @ 11:46:00
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: tessan

jaha okej, det lät gott med jordgubbar påd et =)



ja skrev nog fel , chokladbollar ska det va =P

2008-06-13 @ 14:21:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................