Torsdag

Blev lite shoppat idag nere i Älmhult..
1st amningsBH
1st nagelvårdskit
1st Adidas dress i stl 62 (rean)

Och på vägen hem stannade jag i Råshult, något jag skullat gjort i flera veckor, där hade de iaf. utförsäljning och lagerförsäljning så där blev det:
1st Påse med scrapbookning material
1st låååångt fat
1st prydnadssak som ni kommer få se vid ett senare tillfälle :o)

Nu ikväll har Daniel spelar brännboll med sitt jobb, de kom 2:a, jag följde med dit och tittade på 2½ match sen åkte jag hem..jag skulle nämnligen få besök av Åsa, hon ska "passa" vårt hus när vi är borta i helgen..

Hann även med att städa lite, så här ser vettigt ut.. har bara lite kläder till som ska sorteras in i  gardroben sen så-..

Nu ska jag alldeles strax gå o lägga mig, väntar bara på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den, så daniel kan ha några byxor med sig i helgen..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................