Söndag

Idag har vi varit i Vinslöv hela dagen.

Jag, Madde och Gullungen var nere en runda på byamarknaden i värmen, åt glass o åkte karuseller (gullungen inte jag)
Daniel stannade hemma med kimmen som fixade med köket.


Gullungen körde blå bil precis som Daniels rallybil :o)

Var nästan olidligt varmt så vi försökte hålla oss mycket i skuggan och dricka mycket och äta lite glass.

Möte mamma nere på marknade också, så hon o jag gick ett varv till i värmen, träffade bl.a.  på en gammal klasskompis som jag inte sett på säkert 2 år så det var skoj..

Sen gick jag o Daniel bort till mormor med lite marknadskarameller, stackars mormor som legat på sjukhus igen... o de hittar inte felet på henne.. på 1 månad har hon fått 6 påsar blod.. inget kul alls..
Vi åt iaf. lite glass o pratade lite skit i skuggan.

Sen gick jag tillbaka till fam. Åberg/Gustavsson (Daniel gick tillbaka lite tidigare) lånade Anton och begav oss till Ica för att prova om jordgubbarna var goda, min kusin Malin satt nämligen där o sålde :o) o de var goda så vi köpte med oss 1 L.

Efter det var det dags för kvällsmat, pizzabullar hos mamma o pappa.
Tyvärr hade pappa ont i ryggen idag så nu blir det inte mer rallyåkande för honom..
Men snart är bebis hos oss och då kan jag hoppa in som co-driver hos Daniel igen om det skulle krisa.

Sen begav vi oss hemåt småland igen..

Och nu ska jag strax sova..

UltraLjud imorgon... får vi hoppas att moderkakan flyttat på sig.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................