Söndag

Idag har det varit lite bättre fart på mig :o)

Blev pannkakor o glass till frukost sen cyklade vi ner till badplatsen och la oss där med varsin bok (jag läste på smällen och Daniel 9½ månad :o) Fast jag stod inte ut så länge i värmen så vi cyklade hem igen o satt oss i trädgården och fortsätte o läsa istället..

Sen tog vi lunch, resterna från igår och nu håller jag på pysslar med barnrummet för fullt.. tar bara lite paus..

Tog lite bilder innan också på vad som hänt här hemma i vårt svenssonliv den senaste tiden:

Vår Nya tvättmaskin o torktumlare = som klarar 8 kg och har massa bra program som t.ex. snabbtvätt som fräschar upp kläderna på 15 min, skitbra om kläderna bara är lite sunkiga..
Och ny diskamaskin som diskar rent!! den fortsätter o diska  tills allt är rent..underbart..



Ny tak lampa i köket


Nya gardiner (inte helt nya utan vi hade dem i Uthövdan också)  och nya krukor + växter i matsalsfönstret.
Den "extra" karmen ska bort inom kort.


Bilder på barnrummet kommer så småningom... Nu ska jag sätta ihop en Malm byrå..försöka iaf.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................