ShooHooo

Äntligen är det bestämt vad vi ska göra på midsommar...
Blir en lugn midsommar med min släkt...eller ja..lugnt vet jag inte om den blir förresten när släkten Larsson väl sätter igång ;o) Men förhoppningsvis blir det lite lekar, god mat och bad i Ivösjön..
Förra året hade vi midsommar hos oss i Uthövdan...o det slutade med Glasskrig!! :o)


Nu ikväll har jag även prickat av ännu en sak på göra listan...nämligen skickar in min begäran om föräldrarpenning från 25/7-31/12
Kommer ta ut 5 dagar i veckan...sen får vi se efter jul hur mycket jag ska ta ut.. ska iaf. vara hemma på heltid till första Mars sen ska  Daniel vara hemma och jag hade tänkt vara hemma varje fredag..eller ja gå hem torsdagmorgon då jag jobbar natt..
Daniel kommer också vara hemma varje fredag nu fram till Mars...sen får vi se hur många dagar han ska ta ut i veckan.
Vill ju helst vara hemma så länge som möjligt men ändå inte behöva snåla en massa....  vi får se..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................