Onsdag

Ännu en dag över...och en dag närmare förlossningen :o)

Sitter här och lyssnar på Lugna favoriter på webbradion, de spelar streets of Philadelfia, en av mina favoritlåtar..

Har varit en bra dag idag, mina svacka försvann lika fort som den kom...

När Älsklingen kom hem från sitt andra jobb hade han köpt med sig 2L Jordgubbar,glass, coca cola, en Räkbaguette från Hartmans Hörna (hon i kassan hade skrattat åt Daniel när han kom in idag o köpte räkbaguetter haha) och fotopapper och en bukett rosor....visst är han underbar :o)

Nä nu ska jag och vildingen gå o sova..är fullt ös HELA dagarna nu...

Men första ska jag gå ner o ta en härlig järntablett..

God natt



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................